mandag 30. juni 2008

Hipp Hurra for Beathe!


I dag skal jeg i bursdag til min beste veninne. Hun heter Beathe, og fyller 19 år i dag. Hipp Hurra!

Beathe og jeg ble først kjent da vi begynte i samme klasse på videregående. Vi gikk på drama begge to. (Herregud så rart det er å si "gikk på drama"!). Første gang vi ble ordentlig kjent, var på den første klasseturen vi hadde. Vi reiste til Oslo for å analyse teater og musikk- oppsetninger, sære som vi er. I disse anledninger var det selvfølgelig nødvendig med fine kjoler og høye sko. Jeg hadde vært smart nok til å ta med meg et par sko som jeg egntlig ikke hadde gått så mye i, og det viste seg at de var helt grusomt vonde å gå i. Kvelden endte med at jeg gikk barføtt (el. med strømper) opp over karl-johan. Beathe var snill nok til å ta av seg skoene og gå sammen med meg. Vi så nok ganske spesielle ut der vi gikk, men det ler vi bare av.

Beathe er så snill og vennlig mot alle hun møter. Hun skal bli lærer, og jeg vet at hun kommer til å bety mye for fremtiden til mange unge. Til høsten skal hun til Stavanger på lærerstudier. Hun er skikkelig modig!
Det blir megatrist å ikke gå i klasse med denne fantastiske jenta. Jeg kommer alltid til å huske alle de koslige opplevelsene vi har hatt sammen, og jeg kommer til å le for meg selv når jeg tenker på alt det vittige vi har vært ute for. Gleder meg til å oppleve flere heftige ting sammen med Bathe, Gleder med til i kveld..

peace and love<3

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅåh! :D Det var et skikkelig koselig blogg innlegg, min kjære! Du er også fantastisk <3 love you!