søndag 13. juli 2008

Alt som begynner bra ender ikke alltid like festelig.

Siden torsdag har jeg vært på skralfestivalen i Grimstad. Jeg og Lise Marie jobbet litt for tv2 nettavisen, med å skrive på nettiden deres om livet på skral. Det var kjempegøy å gå rundt å ta bilder av folk og intervjue dem om alt og ingenting. Spesielt likte jeg å stå helt fremst ved scenen, foran gjerdet med publikum, og ta bilde av konsertene. Av og til så ble det litt slitsomt, da. Løpe rundt hele tiden. Men vi tok oss fri på kveldene for å henge med venner på campen, se på noen konserter, og dikke øl;) Høydepunktet på Skral var Bigbangkonserten på fredag. Det var HOT! Jeg er veldig glad i bigbang!

Jeg og Lise Marie skrev på min pc som jeg hadde med meg bort på festivalen, og den stod i pressehuset, vel voktet. Men i dag skulle jeg ned til huset for å hente den. Da jeg kom inn i rommet satt mange av lederne der med et alvorlig uttrykk i ansiktet. Jeg prøvde å finne pcen min, men den lå ikke der den pleide. De spurte om jeg manglet noe, for det hadde vært innbrudd i presserommet. PCEN VAR STJÅLET.
Jeg ble totalt satt ut, og klarte ikke å si noe. Det var helt forferdelig. Mannen som var litt sjef, hadde ekstremt dårlig samvittighet, og så veldig bekymret ut. Stakkars mann, jeg må ha oppført meg som en total Bitch da jeg begynte å prate. Jeg var så forbannet. Ikke fordi jeg mistet selve pcen, jeg kan jo bare kjøpe meg en ny pc hvis jeg får igjen penger fra forsikringen. Det var alle bildene jeg hadde på pcen som jeg aldri får igjen jeg var gretten for å miste. Det er så bittert. Personen som stjal pcen kan ikke se verdien i minnene de bildene har med seg.

Av og til er livet ganske urettferdig.

2 kommentarer:

Lise Marie sa...

Enig. Men du har minnene inni huet ditt også.

Anonym sa...

Sant.. Var nok litt emo der.