tirsdag 1. juli 2008

Varm dag..


I dag har det vært veldig varmt. Det var varmt når jeg var på jobb, det var varmt da jeg gikk fra jobb, og det var varmt ut over kvelden. Endelig kommer sommeren med sommervarmen! Det har vært litt spesielt vær frem til nå i sommer, men nå ser det ut til å bli finere. (Hvis noen lurer på hvorfor jeg snakker så mye om været, er det bare fordi det interesserer meg, ikke fordi jeg liker tørre og overfladiske samtaleemner.)


I dag sov jeg da jeg kom hjem fra jobb, og da blir jeg så døgnvill. Det ble litt sent i går, siden jeg var på fest i lillesand. Det var forresten veldig festelig! Vi feiret Beathe sin 19 årsdag på en strand. Mange av vennene mine var der, og vi koste kjempemye. Ganske ille at jeg måtte på jobb i dag, ellers hadde jeg blitt lengre. Hvertfall- å jobbe på et gamlehjem når man er trøtt er ikke å anbefale.


Da jeg våknet fra min ettermiddagslur, var det fremdeles varmt ut. så jeg tenkte at jeg hadde lyst på et bad. Ute, altså. Så da ringte jeg min gode veninne Victoria. Vi reiste å badet like ovenfor der hun bor (langt oppe i Gjerstadskogen), på en plass vi kaller "Victoriafallene". Det var deilig og forfriskende vann!

Etterpå reiste vi til henne og drakk te på verandaen.¨


Det har vært en veldig deilig dag:)

Ingen kommentarer: