lørdag 9. august 2008

No more work..

I dag hadde jeg siste dagen på jobb, og det føles deilig! Nå er der fri og fordragelighet frem til jeg reiser til Paris! I morgen skal i selskap til Mormor som blir 75 år! Det blir hot Partay! Gleder meg litt i grunn. Det er ikke så ofte hele famililen samles. Kanskje det er like bra. Freakshowfamily. Just saing.

Til Mandag kl 1850 resier jeg med tog til Trondheim sammen med Jenny og Robin. Det blir så gøy! Gleder meg vilt;)

Til onsdag reiser jeg til OSLO! skal sove hos bestemor til Ingrid. Det blir koselig, og jeg gleder meg STORT!

Nå får jeg besøk av Simen og Victoria. Vi skal se franske filmer, og ha en quiet night in. Det blir Kozzz.

Dagens oppfordring:
Gi noen en klem. De fortjener det:)

2 kommentarer:

Lise Marie sa...

Jeg liker din blogg også. Og du må skrive til neste år. Kult med dagens oppfordring.

Robin sa...

Hei! Gleder meg villt til trondheimturen jeg og!