tirsdag 16. september 2008

Cours de Théâtre..

Nå har jeg altså vært på min første dramatime her på Théâtre de Trévise. Det var faktisk overraskende gøy! Vi hadde typsiske førsteklasse-dramaøvelser, men det var veldig underholdene å gjøre det sammen med nye folk. Dessuten var dramalæreren fransk, og det er en utfordring å snakke fransk i teateret. I dag skulle vi improvisere en liten scene, og da måtte vi selfølgelig bare snakke fransk. Det var ganske spennende, for å si det sånn:p Forhåpentligvis lærer jeg litt fransk av dette;) Vi skal faktisk sette opp en liten forstilling, men jeg vet ikke hva enda. Håper ikke det blir noe Molière-ish, kanskje noe moderne?

Etterpå gikk Anna og jeg på et Crepêrie som skryter på seg å lage paris' største crêpes. Jeg spiste en crêpe med coccos, banan og nutella. Den var kjempegod, men jeg ble veldig mett;)
Jeg fulgte Anna hjem for å se hvor hun bodde. De bodde i en veldig søt leilghet:)

Nå kom jeg akkurat hjem fra min kveldsturen min som hver kveld går opp til Sacre Ceour for å se på det blinkende Eiffeltårnet og resten av den vakre utsikten over Paris. Det er veldig magisk:) Jeg er ferdig med berget av lekser, og nå sitter jeg og drikker rødvin. Er ganske fornød med meg selv.

I morgen skal jeg ikke på skolen før 12! Da kan jeg sove lenge!!
Etter skolen skal jeg og Anna sjekke ut Vintagebutikkene i nærheten. Det er foreksempel en like rundt hjørnet. Kanskje jeg finner noe coolt? Hvem vet?

Bonne nuit<3

Ingen kommentarer: