mandag 15. september 2008

Mon dieu..

Nå har jeg vært på kino og sett Mamma Mia for andre gang!
Franskmennene tar helt av når de ser film! Jeg kødder ikke! De lo kjempehøyt, klappet hele tiden, og da de ville dansescenene rullet over skjermen reiste de seg og begynte og danse=)
Publikummet var halve moroa av kinobesøket:p

Nå må jeg legge meg for jeg skal tidlig opp til skolen i morgen. På kvelden skal jeg på dramatimer på teateret hvor jeg studerer. Jeg skal ha dramatimer på fransk!
Mon dieu, dette blir bare villere og villere.

Bonne Nuit<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

oioioi!

Anonym sa...

dette kan bli spennende å høre mer om:D

så gøy med sånne folk på kino daxP

Lise Marie sa...

ei. kult at du skal ha dramatimer! De må du fortelle om på bloggen : )

Anonym sa...

HERLIG! :D savner dæ!