onsdag 3. september 2008

moving to Paris

Jeg skal gå på skole i Paris et år, på noe som heter Gateway college. Å bo i Paris har alltid vært min drøm, og endelig flytter jeg! Det er veldig surrealistisk.
"Surreal, but nice" som Hugh Grant sier i Notting Hill.

I dag er altså dagen før jeg flytter, og jeg har nesten klart å pakke ferdig. Problemet mitt er at jeg bare kan ha med meg en koffert på 20 kg. Man skal vite hvor jeg har strevd for å finne ut hva jeg skal ha med meg. 20 kg med klær er ikke så mye som man skulle tro. Ikke mye i det hele tatt. Derfor har jeg vært veldig streng med meg selv, for egentlig vil jeg jo ha med hele garderoben min, men gudene vet at den veier litt over 20 kg;)

I de siste dagene har jeg reist rundt for å ta farvell med alle vennene mine. Vennene mine betyr vedlig mye for meg, og tanken på jeg ikke får se dem hver dag er vedlig tung.
Men så tenker jeg på at det blir dobbelt så koslelig å se dem igjen!
I mellomtiden har jeg alltids Paris;)

French hotness<3


Ingen kommentarer: