søndag 16. november 2008

Besøk fra Norden!

På mandag fikk jeg besøk av Thea og Ambra! Det var megakoselig! Det var skikkelig godt å se dem igjen. Jeg viste dem litt rundt i Paris, og vi tok noen drinker på en cool bar=) Tirsdagen vandret vi litt rundt på Champs Elysée, og var litt på shopping. På kvelden fikk jeg enda mer besøk! Dette visste jeg ikke noe om, så jeg ble skikkelig overrasket da Farha Maria Og Jeannette kom inn døra i leiligheten min i Paris. Jeg ble sååå glad! =)
Resten av uka har jeg vært litt på skolen, mens de gjorde slike turistgreier som jeg holder meg litt for god til;) Vi har vandret rundt, drikket vin og ledd mye. Det var skikkelig deilig.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hih, eg og. korleis er paris for tida?

Cecilie sa...

Så koselig med besøk! :) Og ikke minst overraskelsesbesøk :D

Anonym sa...

nei, så koselig at de kom uten at du visste det! :D

Anonym sa...

Så søte bilder! Kos med besøk da<3

Jorunn sa...

Så kjekt å få besøk!!! Herlig! Like før jeg kommer også.. Paris er en drøm!

Herlig at du liker bloggen min! Blir så glad for at folk setter pris på min blogging... ;)

Camilla Didriksen sa...

Så koselig da :)

Anonym sa...

koslig med besøk da:)