søndag 25. januar 2009

And we are home again..

Mye har skjedd de siste dagene! Jeg reiste på ondags morgen (les: kl 0400, umenneskelig.) med toget. Jeg ankom Bergen kl 1500. Jeg skulle nemmelig besøke Anna noen dager før vi reiste sammen ned til Paris. Da fikk jeg er ordentlig omvisning i den vakre byen, siden jeg aldri hadde vært der før. Foreldrene og vennene til Anna var ordentlig søte, og jeg hadde det skikkelig gøy i Bergen!





I dag kl tidlig reiste vi nedover til Paris, og nå sitter jeg her i leiligheten. Det har vært noen forandring i planene(les: Planene til min eiendomsmeglerkontakt, Laurent), og jeg skulle visst ikke flytte tilbake til Montmartre. Der ville noen andre bo. Spesielt? Ja, du har rett. Men sånn er jo en gang franskmenn:p

Det betyr at jeg nå oppholder meg i en ny-oppusset leilighet i 15 arr. Like ved Eiffel-tårnet. Rikmanns- og snobbestrøket, for å si det sånn. Men jeg skal ikke klage! Her er det vakkert og alt er fint og ser dyrt og fancy ut. I love it=)





Nå har vi akkurat pakket ut, kjøpt mat på framprix og sitter og hører på musikk og slapper av. slapper av etter reisen og det svære kultursjokket.. Tulla. Vi bare la oss ganske sent i natt, grunnet en fest. Derfor er vi trøtte. Men snart skal vi ut en tur og puste inn den deilige parislukten og la den deilige parisfølelsen omfavne oss.

Alors, À la prochain. Bisous:*

5 kommentarer:

Anonym sa...

bergen er en søt by^^
utrolig fin leilighet da:D:D
snobbe strøk er litt hot da;)
nice nice

Anonym sa...

oj. i alle dagar. ja, det gjorde du nok. det er så merkelig å bli gjenkjent. hih.

Jorunn sa...

Så kjekt at du har fått kost deg i Bergen... ;)
Herlig...

Studerer du i Paris?

Somewhere only I know sa...

Flaks med den nye leiligheten da? :)Har dere hver sitt soverom i denne, eller er det som sist? Gleder meg til å komme på besøk!!
Kiss.

Annabanana sa...

det var jo en skikkelig fin leiighet, kan vel ikke akkurat klage på at dere er nærmere eiffel tårnet? hehe... miss ya!
love A