lørdag 28. mars 2009

Il fait gris aujourd'hui..

Nå er det Lørdag igjen. Det er altså en uke siden sist! Oh là là. Jeg er en klein blogger
Uinteresante opplysninger om hva jeg har tatt for meg den siste uken;
  • vært syk
  • vært på mange forelesninger
  • vært på skolen
  • fått angst av den skumle læreren min
  • blitt irritert av overlegene parisere
  • vært kald, det har nesten blitt kaldt i paris igjen-arg
  • lest til skummel historieprøve som jeg skal ha til mandag
  • vært sammen med de hotte friendsa mine
  • fått fransk bankkort- Carte bleu!
  • lest masse fransk
  • vært ute å danset i champs elysée

I dag er været grått, og paris ser sånn ut:


3 kommentarer:

Cecilie sa...

Grå dager må til for å verdsette de solfylte, vet du :)

Somewhere only I know sa...

Har du blitt frisk igjen nå? :) Gleder meg til vi kommer! :D Sparer masse penger så vi kan shoppe! Hurra!

ingunn sa...

grått eller ikke, paris er paris!