onsdag 27. mai 2009

førsommerstemning

Kveldsolen speilet seg i vinduene i de beige bygningene og fuglene sang fra trærne. Det var førsommer-stemning i Paris, og parken i 15 arr blomstret lykkelig. Vi løp og lo i gresset, og fant en hvit blomst som luktet sommerfriskt. Det var et lite vann i parken hvor det egentlig skulle vært en vanståle som sprutet opp i luften, men fontenen var slått av. Vannet var fredelig og stille, og det eneste som forstyrret overflaten var da anden lå ut på svømmetur. Man kunne høre koselig musikk fra en utekonsert, og jeg danset alene med blomsten over hode og flagrende kjole på paviljongen. Da vi lå i gresset med blomstene rundt oss, synes jeg at jeg så en sky som formet seg som et smil. Jeg smilte tilbake.






4 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Fine bilder:)))) Hvor lenge skal du være i Paris heldige du?

Cecilie sa...

Er det skjærsminblomster dere har vært så heldige og funnet mon tro? En av mine favoritter i så fall! :)

Heldige dere er som har så fint vær og varme! Her er det grått, regn og i grunnen litt kaldt... Håper varmen ikke er langt unna! :)

Nyt parkene og Paris for øvrig!

Karoline sa...

Så utrolig fine bilder!<3

Lise Marie sa...

Så fint du skriver :) Jeg smiler også. hehe