fredag 1. mai 2009

Leader price

Den beste butikken i Paris heter Leader price. Her snakker vi hardcore dvaskhet og billige priser! hotness.. Anna og jeg besøker LP hver dag, og begynner å bli gamle kjenninger hos personalet. De som jobber der er like dvaske som butikken, og det synes jeg er rasende festelig. Senest i går ble vi kjent med en av mennene som jobbet der; han hadde visst kjempelyst til å besøke Norge. As if. Kundene på Leader price er av dem med litt spesielt utseende, men her om dagen vandret den kjekkeste mannen i Frankrike inn på LEADER PRICE! Jeg ble helt satt ut noen sekunder, og mistet avokadoen jeg hadde i hånden.Derfor burde man handle på Leader; Man vet aldri hva man kan finne!




hottie-mannen og ida med to avokadoer!

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Virker som du er flink til å finne sånne gøye steder rundt om i Paris. Er jo det som er gøy når man er ute i verden; finne litt sånne merkelige og spesielle småsteder i stedet for bare kjedebutikker og kafeer! :)

Er det den berømte kjekkasen som står bak deg på det nederste bildet?

Ida sa...

Det er nok han ja! Hot, hva? ;)

Somewhere only I know sa...

Haha, leader price in my heart! <3 Du har helt rett i at personalet var like dvaske som butikken. Savner ED jeg, hvordan har han det om dagen? :)