søndag 31. mai 2009

belle, belle, belle..

Paris er fin. Solen skinner, himmelen er blå og varmen ligger over byen som et teppe. Paris ser ut til å være i bedre humør grace à det fine været, og alle går rundt og smiler.
Jeg koser meg i hjel med ferie og Paris. Jeg tar hver dag i denne fantastiske byen som en gave fra oven og utnytter den til det ytterste. Jeg går rundt i byen, og puster inn Paris. Jeg klarer ikke å se meg mett på dets vakre ytre. Jeg føler en intens glede med å eksistere i Paris, og klarer ikke å la vær å smile! Oui, Paris. Je suis amoureuse de toi. Je t'aime à la folie!

5 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Ahhhh så herlig det høres ut! :D:D
Her har det vært ganske så fint i helga..25 grader og sol! Fikk lurt meg til en halvtimes lesing langs elvekanten på vei til jobb idag.. It really made my day kan du si:)
Enjoy enjoy livet i paris!!!!!!

Cecilie sa...

Å, det høres så ubeskrivelig herlig ut! Jeg lengter etter ferie nå! Drømmer meg bort til storbyer hvor jeg bare kan rusle rundt og se på folk, ta til meg alle inntrykk og spise is når jeg vil.

Heldig du er som får tilbringe ferien din i favorittbyen din!:)

Regine sa...

oh, høres ut som du har det kjempefint. misunner deg å være i paris, eg har alltid hatt lyst dit.ein vakker dag skal eg dit:) kanskje neste sommer! nyt oppholdet ditt!

Ellen Marie Albertsen sa...

Er det et egenkomponert bilde ovenfor i dette innlegget, eller er det fra en fotobank?:) Veldig vakkert:)

ingunn sa...

her er det ingen som smiler