tirsdag 9. juni 2009

Comment te dire adieu, Paris..

Jeg stod på toppen av Paris i dag for siste gang som pairser. Jeg så utover byen min med tungt hjerte med visshet om at jeg ikke får nyte den beste utsikten i verden på en lang stund. Det regnet fra Parishimmelen i dag, og det var akkurat som om den gråt fordi jeg skal reise herifra.

Paris har grepet tak i hjertet mitt og vil ikke slippe løs. Det smerter ved tanken på at jeg ikke lenger skal leve parislivet, og at jeg må forlate mitt elskede Paris.


8 kommentarer:

pepperkverna sa...

Har vært flott å følge deg i Paris. Føler med deg, men som vår nabo i Provence sier : " Il faut partir pour revenir".......Gled deg til gjensynet du, og lykke tli videre! Hege

Ellen Marie Albertsen sa...

Åh, det er bestandig trist med avskjeder, men sannsynligheten for at du straks drar tilbake er jo stor.. Om ikke straks så ganske straks:D Blir det blogging videre når du er hjemme igjen?

Somewhere only I know sa...

Men Gud så godt det skal bli å få deg hjem <3

Cecilie sa...

Det må være ganske vemodig å si farvel til byen din. Men tenk så priviligert du er som har fått bo i favorittbyen din såpass lenge da! :)

Karoline sa...

Så koselig bilde<3

Sigrid sa...

Kjære Ida. Har fulgt bloggen din dette året du har vært i Paris, meget kjekt! Du skriver utrolig bra. Flytter selv til Paris i september, for å gå på Sorbonne.Din blogg har vært til god inspirasjon for meg! Lurer på om du kan forklare hvordan du gikk fram for å få leilighet? Prøvde oss i påsken, men e jo 100 forskjellige byråer...

Karoline sa...

Håper du har kost deg masse! Noe det virker som du har gjort..

Camilla Didriksen sa...

Så trist, huff. Har vært koselig å følge deg fra Paris i hvert fall :)