mandag 28. juli 2008

Ungkaren? WTF?


Jeg har før nevnt at jeg og min venninne Victoria følger med på ungkaren. Vi er stor fan. Noen vil kanskje si at det gjør meg en av de overfladiske, og de har vel kanskje rett.. Jeg har ikke bestemt meg. I dag var jeg selvfølgelig oppe hos henne for å se FINALEN av ungkaren. Det var så sinnsykt spennende! Han var den første unkaren i historien som valgte ingen av jentene! Det var drama! huff.. Stakkar de to jentene som stod igjen til slutt og trodde de skulle få gifte seg med ham. Og han bare;"Sorry, tror ikke jeg kan gifte meg med deg. Jeg må nok si farvell." Men det er vel bedre å si ifra før man gifter seg at man ikke elsker vedkommende, hvis det er tilfelle. Ja,ja. Han er fremdeles hot;)


Play hot, stay Cool<3

1 kommentar:

Lise Marie sa...

Jeg liker ordtaka dine. Play hot, stay cool osv. :P

Kult at du kommer på lørdag! Du kan bare sove hos meg om du vil.

er du foresten klar over hvor miljøvennlig det er så skrive blogg. Istedenfor å skrive på papir lizzom. genialt.

klemz