onsdag 30. juli 2008

Surprise, Lise Marie!



I går var det Surpriseparty for Lise Marie! Fitore hadde lurt Lise med til Kristiansand, og mellomtiden var vi i huset hennes for å stelle til fest for henne. Dette visste ikke hun noe om, trodde vi. Lise Marie er ganske smart og utspekulert, så hun hadde på en eller måte fått en anelse om hva som skulle skje. Fitore fortalte oss etterhvert at hun trodde Lise hadde en mistanke. Vi tenkte at vi burde gjøre det beste ut av det. Siden hun trodde det var fest og mange som kom, skulle vi prøve å lure henne til å tro at det var bare noen få som hadde kommet. Jeg vet- skikkelig ondt.

Planen ble altså utført ved at tre stykker satt nede i sofaen når hun kom, omringet av ballonger, og ropte "surprise!" da hun kom. Resten av oss satt og ventet i overetasjen. Vi ventet lenge, slik at hun skulle tro at det ikke kom noen flere. Etter ca 10 min. stormet vi ned. Hurra, Hurra! Hun ble overrasket, selv om hun ikke ville inrømme det;) Det var sinnsykt gøy!!

Lise Marie er en av mine aller aller beste venner. Hun er bare helt fantastisk. Vi finner på så mange morsomme ting! Jeg er veldig glad i henne, og kommer til å savne henne ubeskrivelig mye når jeg reiser.

Hotness to all<3

1 kommentar:

Lise Marie sa...

Nåh. Så søt du er <3