tirsdag 5. august 2008

Togtur

Nå har jeg bare noen få dager igjen av sommerjobben på Gjerstadheimen. Nå har jeg jobbet hver dag i ferien (siden 23 juni), og det blir veldig rart å ikke våkne grytidlig i visshet om at jeg snart skal utføre hardt, kaloriforbrennende arbeid. Vask. Det blir rart å ikke treffe gamle, halvblinde og nesten-døve mennesker hver dag. Det er slik man blir vant til. Jaja.

For å ferie denne endelige ferien, bestemte kusina mi, Jenny, og jeg at vi ville kjenne friheten av å sitte på toget. Lenge. Derfor har vi nå kjøpt bilett til Trondheim, og vi reiser på mandag! Gleder meg stort.

Til Søndag skal jeg i burstagsselskap til min kjære mormor. Hun blir 75 år, men virker fremdeles sprek og spretten. Hurra for mormor!

I kveld var jeg forresten på Frøyna sammen med Farha Maria og Jeannette. Vi har vært bestevenner siden ungdomsskolen, og har det kjempegøy når vi er sammen. I kveld spiste vi mat og så på en gammel film fra Polenturen i 10 klasse. Huff!! Old times, bad look.. just saying.


Til slutt en liten oppfordring til alle som sitter inne og hører på regnet:
Løp ut og dans barbent i det våte gresset mens du synger høyt. LYKKE!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gleeder meg til turen:D