mandag 8. september 2008

Første skoledag!!

I dag stod jeg opp kl litt over syv, gjorde meg klar, og satte meg på metroen. Nå var Ida klar for sin første skoledag i Paris! Ankom litt tidlig, så jeg rakk en Café før timen;)
Jeg kom i B-klassen, sammen med ni andre. De er kjempekoselige alle sammen! Læreren heter Eirik, og er veldig hyggelig;)

De første timene hadde vi Fransk, og så hadde vi to timer lunch, så hadde vi timer med fransk igjen.. Det var faktisk ganske gøy med fransk, men jeg får litt angst når jeg tenker på at jeg skal lære kjempemye på mindre enn 4 måneder. Ja,ja. Jeg klarer det nok, sikkert;)

Da jeg kom hjem, gjorde jeg leksene(!) og spiste Pasta.
Deretter tok jeg en spasertur i mitt vakre nabolag. Jeg så på menneskene, kjøpte noen kjeks og kjente på den gode stemninga som det oser av i denne vakre byen.Nå sitter jeg med vinduet åpent ned til gaten, drikker te og leser Vogue.
I kveld tenkte jeg å rusle opp til Sacrecoeur for å sitte i trappene og nyte utsikten.

Bon Soirée<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så kos^^heldigdu er :Dlikt headerenk jmpe godt!

Anonym sa...

Høres herlig ut :) det er forresten skikkelig gøy å lese hva du driver med i Paris, det kommer jeg til å fortsette med :D

Lise Marie sa...

Det høres ut som du koser deg :) Det er bra <3