søndag 7. september 2008

C'est soir à montmartre

Jeg var på Louvre på formidagen denne søndag. Det var sinnsykt mange folk der, søndag er tydeligvis den store musedagen her i paris. Senere vandret jeg rundt i gatene rundt les halles. I en liten aviskiosk fant jeg noen søte kort og et vogue. Så tok jeg metroen hjem for å koke meg litt te, lese Vogue og høre på musikken som stømmer ut fra caféene i gaten..


I morgen begynner jeg på skolen! Det blir vedlig spennende. Jeg har alledere blitt kjent med noen, og de virker veldig koselige. Jeg gleder meg faktisk til å begynne å studere;)

Har jeg forresten nevnt at skolen er i et teater? Vi kan ikke være der lenger enn til 7 fordi forestillingene starter kl 8! Ha,ha.


Siden jeg skal opp tidlig i morgen, tenkte jeg at jeg skulle legge meg litt tidlig. Men kanskje jeg skulle stikke ned å drikke en kaffe før jeg legger meg? Vi får se..


Bon Soirée!

Ingen kommentarer: