lørdag 20. september 2008

Just anothter fab day in Paris..

I dag var jeg på L'Orangerie og så "Vannliljene" til Monet. Det var veldig stort for meg fordi jeg er veldig glad i den Imresjonistiske malerkunsten. Monet er ynlingsmaleren min, og har egentlig alltid vært det. Vi skal besøke hagen hans i Giverny om ikke så lenge!! Det kommer til å bli supert.

Etter jeg hadde sett nok kunst, kjøpte jeg en Baguette og en ost og satte meg på en benk i Luxemburghagen. Det er yndlignsparken min, og hele paris så ut til å være enig. Det var kjempemange mennesker der! Det var sol og pent vær, folk hadde fri, så det var kanskje ikke så rart?:) Dessuten var det en liten konsert på et lite podie midt i Parken. På den andre siden av parken, holdt en menneskemengde på med Thai chi. haha. Kanskje jeg skulle joine neste gang?

Nå har jeg spist en liten middag, og har snart tenkt meg ut igjen.. Hvem vet hva kvelden vil bringe?

Bon Soirée!
Stay hot, play cool..











4 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så fine bilder :)

Ida sa...

Tusen takk=)

Anonym sa...

så utrolig fint!

Anonym sa...

DET ER JO FINT VÆR JO!!!