lørdag 20. september 2008

Helg igjen..

Nå er det jammen helg igjen, og jeg synes ikke det er lenge siden i hadde helg sist. Ikke at jeg klager! Jeg er veldig glad i å ha litt fri..

Etter skolen i går, var jeg og Julie på Shoping i Les Halles, et svært kjøpesenter. Jeg kjøpte noen kjempesøte sko som var gode å gå med(!), og en cool skjorte.
I går kveld var jeg ute med noen jenter i klassa. Det var kjempekoslelig! Vi drakk litt vin, og gikk ut på en klubb på Grand Boulevard. Det var flere band som spilte, og de spurte om vi ville være med på Nachspiel. Vi tenkte at det hadde vært moro, men de brukte så lang tid, så vi bare gikk videre. Det var en veldig festelig kveld, og den krevde en paracet i dag på morgenen. jaja.

Nå hadde jeg faktisk tenkt meg på L'orangerie. Det er museumet for impresjonistiske malere. Vannlijene til Monet henger der, og det er yndlingsbildet mitt. Jeg gleder meg stort!

Ha en fin helg!
Au revoir;)

Ingen kommentarer: