torsdag 18. september 2008

Litteratur

Nå kom jeg akkurat hjem fra skolen, og så har jeg spist middag.
Nå sitter jeg å ser på One tree hill, på fransk. Den franske Lucas har en hot stemme. haha..

I dag har jeg tenkt til å ikke gjøre så mye. Jeg er så sinnsykt trøtt!
I dag var vi først på utflukt sammen med arkitekturlæreren til Bercy. Det er den delen av Paris som har flest moderne bygninger. Det var masse kult å se på!

Rett etter, kl 1, hadde vi den første litteraturtimen. Læreren var fransk, og snakket selvfølgelig bare fransk. Dette blir utfordrende.. Litteratur på fransk..Mon Dieu

Nå er det snart helg, og til lørdag vil jeg shoppe litt! Jeg har lyst på ny beige trenchcoat, nye sko,(De jeg kjøpte sist helg gav meg noen heftige gnagesår, så jeg kan ikke gå med dem. De var så søte! Sukk..), et nytt skjørt, ny genser (det begynner å bli litt kjølig her, faktisk), og en bok.

Jeg savner vennene mine, og håper alt går bra med dem!
I dag savner jeg spesielt Farha Maria. Skulle ønske hun var her!

Bon Soirée!

1 kommentar:

Anonym sa...

du er søtest<3