søndag 14. september 2008

Lavé

I dag er det søndag. Jeg har fri, og har akkurat vært nede og vasket klær. Jeg har nemmelig ingen vaskemasin, så jeg vasker klærne mine på et vaskeri på andre siden av gaten.
Jeg er som kjent ikke et av verdens mest tekniske mennesker, og å hanskes med franske vaskemaskiner finner jeg ikke enkelt. Jeg klarte å legge klærne i maskina, legge på penger, helle i vaskepulver og sette på riktig knapp, men så skjønte jeg ikke hvorfor den ikke ville starte. Heldigvis var det en mann der som var hyggelig nok til å vise meg at man bare trengte å lukke igjen døra på maskina, så starter den. Ett av mine ikke så heldige minutt.. flaut.
Etterpå skal jeg på kino..
Ha en fin søndag.
Bon Journée!

1 kommentar:

Robin sa...

Haha, flaut Ida!
Hores ut som du har det fint :) Savner deg mye <3
Hug