lørdag 13. september 2008

Me and Paris, Paris and I..


I dag er det lørdag, og jeg har vært på date med Paris. Det var veldig velykket;)
Jeg tok métroen til Les Halles, og gikk rundt der og handlet litt. Det var veldig koselig!
Og det er også meget vakkert i det området..

Etterpå vandret jeg litt rundt på Montmartre,så spiste jeg en Crêpe mens jeg satt på en benk ved karusellen og så på alle de rare turistene;) Jeg føler meg jammen mer og mer som en Pariser for hver dag som går.



Jeg er ikke sikker på hva jeg skal i kveld, men det får vise seg;)
Trær i Les Halles
Karusell ved Sacre Coeur

Sko jeg kjøpte i dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, heldig heldig!
skoene var så søøte^^
vi skal på une crêprerie når jeg skal til paris;)

karusell bilde var så nydelig at jeg stjelte det;)

you are on a date with the city, aner jeg litt carry looklike;)

Ida sa...

Tusen takk for det! Jeg er veldig fornøyd med skoene;)
Må nok innrømme at jeg var litt insprert av den sex og singelliv episoden, ja.
=)