søndag 28. september 2008

Normandie

I dag er det søndag, og jeg har gjort følgene

  • Stått opp og spist frokost
  • Vasket klær
  • Gjort lekser
  • Snakket med familie fra Norge
  • Spist en middag
  • Vandret rundt på Place de tetre
  • Kjøpt en plakat
  • Spist en crêpe au sucre et banane
  • Hørt på konsert ved trappen under Sacre Ceour
  • Drukket grønn te



I morgen tidlig reiser jeg til Normandie med klassen. Der skal vi besøke Giverny! Jeg gleder meg noe helt sinnsykt. For de som ikke vet det, er Giverny der huset og hagen til Monet befinner seg. Det blir hot!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Bare en liten hilsen fra tante...savner deg vet du!
Det virker som du har det kjempe flott, midt i drømmen!
God tur i morra da.
tante Malene.

Ida sa...

Tusen takk! Så kosleig at du leser bloggen min;) Gleder meg til jul..

Cecilie sa...

Banan på pannekaker? :-P Jaja, mulig det funker

Ida sa...

Det er faktisk veldig godt! Best med coccos i tilegg;)