lørdag 27. september 2008

Koselig lørdag

I dag har det vært en superkoselig dag!

Etter jeg hadde kommet meg etter i natt, reiste jeg til Chatlet, og kjøpte meg en beige trenchcoat! Endelig fant jeg en jakke=) Da var jeg ganske så fornøyd med meg selv;) I dag var det fint vær, og byen virmlet av folk og turister. Bare et lite råd; Ikke ta métrolinje 4 på lørdags formiddag hvis du ikke liker å føle deg som en sild i en alt for liten tønne.

Litt senere på dagen kom Oda og Nilla opp til Montmartre! Vi vandret rundt og jeg viste dem litt forskjellig, lokalkjent som jeg er;) Vi gikk rundt om på Place de tertre, og opp rundt Sacre Ceour. Vi tok en kaffe på den søteste Caféen like bort i gaten min. Kelneren var veeeldig kjekk.

Etterpå spiste vi god pizza på en annen pizzeria nede i gata. namnam..
Vi tok métroen til Chatelet, og fant en jazzbar hvor vi slo oss ned. Skikkelig trivelig stemning!
Ellers ble det en ikke alt for sen slutt på en ellers praktful dag!

Bonne nuit<3





2 kommentarer:

Cecilie sa...

Høres ut som en riktig koselig dag i Paris :)

Og grattis med ny trench! ;)

Annabanana sa...

hoerest ut som om du har det perfekte liv der borte;) skikkelig koslig:) gleder meg til London;* saa bra at du fant jakken du har droemt om lenger:)