tirsdag 30. september 2008

Vakre Normandie, dag 2

I dag stod jeg opp på hotellet og spiste en god, fransk frokost. Deretter gikk jeg og Anna en liten morgentur i regnet, og kjøpte en frukt. Deretter reiste vi videre til et krigsmuseum, (utendørsmuseum er ikke til å anbefale når det regner og blåser ) og spiste lunch på en pizzeria i en annen by. Jeg og Anna hoppet litt langs bølgende på standen, og holdt på å blåse bort i vinden;)

Etterpå reiste vi til Giverny, og besøkte hagen til Monet. Det var stort for meg, siden jeg elsker bildene til Monet. Jeg stod på broen og så på vannlinjene som han malte sine mest kjente bilder av. Det var vedlig fint i hagen og det var masse forskjellig blomster overalt. Det var vakkert der med høstfarger, men jeg er sikker på det er finere når det blomstrer og er grønt! Dit vil jeg tilbake=)

Det har vært en veldig koselig tur, og jeg er glad jeg ble med!





4 kommentarer:

Lise Marie sa...

For et vakkert bilde av deg. Det med blomstene :) Koselig å snakke med deg. koskos og godnatt :D

Anonym sa...

åh, så nydelige bilder!
ser ut til å ha vært en kjempe fin tur^^

Robin sa...

Saa utrolig fine bilder :)
Ser ut som du har det pro!
Hug <3

Anonym sa...

Så flotte bilder Ida! Du opplever jo så mye,og det ser ut som du har det kjempe bra, og det er godt!
Hilsen tante