lørdag 18. oktober 2008

Bare lørdag, liksom..

I dag var det loppemaked på Abesses! Det er rett ved leiligheten min. Det var det største loppmakeded jeg har vært på, og det var også skikkelig mye kult der. Veldig franskt;)

Etterpå reiste jeg på fotoutstilling på Musée d'art moderne de la ville de Paris. Utstillingen het La photographie à Düsseldorf, og jeg elsket den. Anbefaling!!http://www.paris.fr/portail/Culture/Portal.lut?page_id=6450&document_type_id=2&document_id=56425&portlet_id=15515

Nå skal jeg snart på kino! Jeg skal se Entre les murs. Men først er det tid for kinamat!
Bisous<3



8 kommentarer:

Anonym sa...

det loppemarkedet så skikkelig spennende ut:D

Anonym sa...

hvor gammel er du, og hva gjør du i Paris?:-)

Ida sa...

Jeg er 19 år gammel, og jeg studerer fransk ved gatewaycollege i paris=)

Anonym sa...

i dag har jeg sett på døra til leiligheten din og gata di på Google Maps :) kjempegøy, hehe. Er døra di blå, så er det riktig!

Anonym sa...

karsten og petra. <3 bur du i paris? åååååå.

nah sa...

ååh så herlig!
var også på et loppemarked i frankrike en gang, utrolig fantastisk opplevelse! kjøpte masse gamle franske brev..
Du er skikkelig heldig som bor der! (ikke vært i paris enda, men vil svært gjerne!)

Cecilie sa...

Kjøpte du noe på loppemarkedet? :)

Ida sa...

Charlotte- He,he! Har du funnet døra mi?
Frenger- Du burde virkelig reise til Paris! Det er en fantastisk by.. Oo! Gamle franske brev! høres spennende ut=)
Cecilie- Jeg kjøpte ikke noe på dette loppemarkedet, men var veldig fristet;)
Hjartesmil- Jeg bor i Paris, ja! Så at du var i paris her om dagen? Mange fine bilder!