mandag 20. oktober 2008

Treasures


I går var jeg på marked i Cligncourt. Det er et av verdens største marked og er fult av coole brukt og ubrukte ting og tang. Blandt annet er det et stort utvalg av vitntageklær! Jeg fant alt fra Burberry trenchcoates til Chanelsuits. Dit skal jeg gå flere ganger!
Jeg kom over denne søte parfymeflasken, og jeg bare måtte ha den! Var den ikke søt?
Ellers er ferien over, og det er tilbake til skolen. I morgen har vi verbprøve i mange verb i nesten samtlige verbformer. Thjohei!
Forøvrig har jeg vært på Opraen og kjøpt biletter til både Mozarts La flûte enchantée og Bethovens Fidelio. Gleder meg!!
Bisous<3

7 kommentarer:

Anonym sa...

så søt^^
høres ut som utrolig gøy marked

Cecilie sa...

Kul flaske :) Eller, det er kanskje flakong det heter på fagspråket :P

Høres ut som et gøy marked! Er det sånn som bare har oppe i helgene, eller står det der fast?

Ida sa...

Markedet er åpent fredag, lørdag, søndag eller noe, tror jeg =) Veldig mye fint!

Cecilie sa...

Hørtes i hvert fall ut som et gøy marked- liker når det er litt variasjon i sakene som blir solgt der :) Det andre du var på så også trivelig ut.

Anonym sa...

kjempesøt! marked er koselig :) bor du og simen sammen? er det kollektiv, eller hva er det? :)

Cecilie sa...

Åssen gikk det forresten på verbprøven din i dag? Verbene er noe av det vanskeligste med hele språket, syns jeg. Har nok rota mye med passé composé og l'imparfait oppigjennom ;)

Jorunn sa...

ååå så gøy... jeg og vil!
Tusen takk for fin kommentar!! ;)