onsdag 22. oktober 2008

Dramatisk dag


I går var det en veldig spesiell dag.. Eller den begynte fint. Jeg spiste god frokost, var på skolen, da jeg kom hjem vasket jeg både klæra mine og leiligheten. Dessuten lagde jeg en supergod tunfisksalat. MEN SÅ fant jeg ut at jeg ikke hadde lommeboka mi. HVOR ER DEN??????????
Borte. Jeg kunne ikke finne den noen steder. BORTE. Jeg tror noen må ha tattt den da jeg var nede på vaskeriet, siden det var den enste stedet jeg var, bortsett fra leilliheten, og hvor jeg husker å ha sett ned sist. HÆRLIG. Veldig praktisk. I min kjære lommebok/filofax var alle avtalene mine, lekser, sertifikatet, studentkort, métrokort, og 100 euro. Bare hele livet mitt, liksom.
Så ringte Anna å lurte på om jeg ville være med på High School Musical 3.Vi gikk på stabucks i champs elysée, og gikk på kino etterpå. Det var verdens beste medisin for jegharakkuratmistetlommeboken-syndromet. JIPPI.

Av og til jeg at jeg må ha gjort noe ille i mitt forrige liv. Først går tre av bankkorta mine i stykker mens jeg er her nede, så mister jeg lommeboka, så brekker jeg neglen. Jeg lurer på hva som skjer neste gang?
Neida, jeg skal ikke være så negativ. Jeg tenker at siden alt dette kjedelige har skjedd nå, så kanskje hellet mitt snur. Kanskje det bare skjer hyggelige ting fra nå? Det er jo lov å håpe.
Jeg gidder virkelig ikke å være bitter. Alt fikser seg jo. Til slutt.

"The universe may not always plat fair, but alt least it got a hell of a sense of humour."

Jeg ler ikke akkurat veldig høyt, men jeg ser ironien.


5 kommentarer:

Cecilie sa...

Nei! Så utrolig kjipt! :(

Kjedelig nok her i Norge, men sikkert enda verre i Frankrike, hvis du skal anmelde det eller prøve å få den igjen. Uff :/

Er så typisk at det skjer masse sånt på en gang, det kan liksom aldri komme litt og litt.

Du må ha lykke til i hvert fall!

Ida sa...

Tusen takk for det;) Tror nok jeg trenger det når jeg i morgen skal ned på ploitistasjonen for anmelde det.. Her blir det ordbok tror jeg;)

Cecilie sa...

Kan nok være lurt å ta med ordbok ja... Fransk politi er vel ikke kjent for å være overbehjelpelige akkurat. Men håper at alt går greit, og de kan hjelpe deg med å finne den. Du kan jo håpe på at noen har prøvd å bruke kortet ditt eller noe annet som avslører dem.

Kristine sa...

uff kan ikke tenke meg hvordan det er å miste lommeboka, også der nede til og med ;o håper alt ordner seg da!

Jorunn sa...

Ååå.. så kjedelig... håper du har fått sperret kortet raskt og får sakene på plass raskt igjen!!!
Håper også at dagen din imorgen blir mye, mye bedre... ;)