lørdag 11. oktober 2008

Fyrverkeri

I kveld har jeg sett på fyrverkeri oppe ved Sacre coeur! Det er det fineste jeg har vært med på! Utrolig flottt fyrverkeri som stod i stil til sangene som ble spilt. Det var sanger fra Edith Piaf og amelie-filmen! Det var helt fult av folk, og rundt meg på alle kanter stod glade franskmenn og sang med av full hals på alle sangene som ble spilt. Det var vakkert.

Hvis jeg noen gang har lurt på hvorfor jeg er glad for å bo på montmartre, så fant jeg ut av det i kveld. Jeg fikk slik en lykkefølelse da jeg stod der å hørte på Piaf og så på alle fargene som sprakte foran øynene mine. Jeg følte meg nesten.. kan det være?.. Fransk?






Photo: Simen aasbø

4 kommentarer:

Anonym sa...

SÅÅÅ heldig!

Robin sa...

Det så koselig ut :)
Nå er vi i LA, og anna ser Mary Poppins mens jeg opdaterer blogg.
<3

Anonym sa...

herregud så koselig det hørtes ut :)

Anonym sa...

Jeg har bursdag 14. juli, og husker jeg synes det var helt amazing da jeg så alt fyrverkeriet de fyrte opp da i Paris. Helt nydelig, fransk stemning!