lørdag 11. oktober 2008

Høstferie!

Nå har jeg høstferie! Det er godt.

I går etter skolen reiste jeg til Rue de riovoli og gikk amokk på the Body Shop. Jeg kjøpte ansiktsmaske, ansiktskrem, rensekrem. Jeg fikk 5 € avslag OG en liten sminkebag med lipgloss, to kremer og en bodygel! (Er jeg den eneste som hopper i taket vær gang jeg får med en ekstra "gave " når jeg kjøper noe?) Jegkjøpte ny sjampo og ny bodysvamp, så jeg hadde et lite minispa da jeg kom hjem. Det er utrolig hvor mye mer fresh man føler seg etter man får skrubbet seg litt. Joy!

Litt ute på kvelden kom Nilla, Oda, Anna og Randi på besøk. Planen var å drikke litt vin før vi skulle på den store midtsemesterfesten med skolen.( Ja, i Frankrike er det noe som heter det. ) Den fant sted på coole café Carmen, like ved Moulin Rouge.

Det var et kjempefint sted med skikkelig klassisk fransk arkitektur. Alle fra skolen var der, pluss mange franskmenn. Det var helt fult! På dansegulvet tok det helt av, og det var en veldig moro kveld! Denne kvelden reiste jeg hjem før den siste métroen gikk.(Flink pike!) Delevis fordi jeg fremdels var litt syk, og delesvis fordi jeg ikke ville gå alene hjem langs de mørke gatene langs sex-shops'ene..

I disse dager er det Fête de montmartre, og i kveld skal jeg se på fyrverkeri. Det blir koselig! Men først skal jeg begynne på tonnet av skolearbeid vi har fått i "ferien". Diktanalyse, stil om andre verdenskrig.. Just saying..

Ha en fin lørdag tout le monde;)
Biosous<3




2 kommentarer:

Anonym sa...

så heldig som har "ferie".
ser ut som du koser deg kjempe masse^^

Camilla Didriksen sa...

Du er heldig som har ferie :)

Fine bilder!