mandag 27. oktober 2008

Konkurranse!


Coole og søte Jorunn har en konkurranse på bloggen sin! Jeg vil vinne=)

http://brunettemas.blogspot.com/ <- Hvis du vil prøve deg!

Jeg elsker "Ps I love you" over alt på jord! Har lest boken sikkert 1000 ganger, og filmen er virkelig bare sinnsykt søt!


Håper alle har en fiiin dag! Jeg skal ha foredrag i morgen om Claude Debussy, og jeg sitter her og strever om hvordan jeg skal beskrive hans impresjonistiske musikkstil på fransk. Det er like vanskelig som høres ut som;p Wish me good luck?

Bisous

4 kommentarer:

Anonym sa...

lykke lykke til, det ser det ut som du trenger. Det må da være vanskelig bare på nork til og med xD

Cecilie sa...

Håper foredraget ditt gikk bra i dag, Ida! =)

Lise Marie sa...

Lykke til! Det var koselig å prate med deg :)

Ida sa...

tusen takk alle sammen!
Og til Lise og jenny; Det var megakoselig å snakke med dere på telefon=)
<3