onsdag 29. oktober 2008

Utfording

Jeg fikk jammen en utfordring til, av Cecilie=) Denne gang står reglene på svensk;
"Regler: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn."

  • Jeg har tre par med høye sølvsko
  • Jeg elsker Croissant og caféexpress
  • Jeg leser Vouge hver måned
  • Jeg skulle ønske jeg bodde i en av de godtduftende tebutikkene
  • Jeg tenker ofte "Mon dieu. Verden er en vakker plass. "
  • Jeg elsker å sitte i mørket og se på stjernene. Da føler jeg meg liten.
  • Da jeg var 14 var jeg i Marokko og så fattigdom. Det forandret meg.

Jeg utfordrer Jenny, Ane-Kamilla og Robin!

8 kommentarer:

Amalie sa...

dette innlegget likte jeg svært godt! flere av punktene som kunne vært mine også :)

Ida sa...

Tusen takk=) det var pent sagt-

Anonym sa...

ooh är du i paris? Vad gör du där? ^^ jag har en kompis som också är där nu, hon pluggar där i en termin :)

Anonym sa...

jaha okej :) hur länge ska du studera där då? :)

Cecilie sa...

Hadde heller ikke hatt noe i mot å bo i en tebutikk :P

Jeg så forresten en jente som likna kjempemye på deg i dag!

Sigrid sa...

Fint innlegg! :D

Robin sa...

Fint innlegg :)
Tar utfordringen jeg :)

Camilla Didriksen sa...

Kjekt å lese! :)