lørdag 1. november 2008

Sjokolademesse!

I går var jeg på halloweenparty. Eller jeg skulle på Halloweenparty. Jeg endte opp i en kjempefin leilighet til noen franske gutter, og så reiste jeg hjem. Such a shame. Jeg hadde jo kjøpt slik en fin maske! Jeg var sommerfugl=)


Anyhow.. I dag var jeg og spiste lunch på champs elysée med Anna. Vi var på verdens søteste konditori! (ja, jeg kan si det siden jeg bor i Paris) Tror det het Paul, eller noe! Etterpå vandret vi litt rundt på champs elysée, og jeg kjøpte noen cd'er med franske sanger. Hot.
Så reiste vi hjem til Anna hvor vi laget Taco, og så Sex og singellivfilmen. Megakoselig!

I morgen skal bli koselig! Da skal jeg først på salon du chocolathttp://www.salonduchocolat.fr/index.php , deretter ut og spise, så se Edvard Saksehand-balettforestillingen. Jeg gleder meg!
Håper alle har en faboulous weekend!
Bisous<3


7 kommentarer:

Cecilie sa...

SJOKOLADEMESSE!<3 Heaven!

OG ballettforestilling i tillegg! Du er heldig du :)

Sigrid sa...

Heldiggris! :) Jeg har vært i Paris, og det er utrolig fint! :)

Karoline sa...

Høres ut som du får en herlig dag idag<3

Anonym sa...

franske gutter;)
kondittorier er så koselig.

Ida sa...

Det var en koselig dag! Sjokolademessen var himmel, Forestillingen var super og maten og vennene var best=)

Camilla Didriksen sa...

ÅH, heaven er alt jeg sier!

Anonym sa...

Edvard Saksehand balett, wow.