tirsdag 28. oktober 2008

Utfordring

Jeg fikk en utfording av Charlotte der man skal svare på noen spørmål og lage 10 nye som noen andre skal svare på=)

1Hva vil du bli?

Jeg vil enten bli advokat eller tolk, eller så vil jeg arbeide med noe innenfor kultur.

2Hvordan ser en hverdag ut for deg?

Jeg står opp, dusjer og lager meg frokost(müsli med kirsebær youghurt). Deretter går jeg 20 minutter nedover bakkene i montmartre til Grand boulevard, hvor skolen min befinner seg. Jeg har time fra kl 9-15 med en times pause. Da har jeg enten hele dagen med bare fransk, eller så har jeg litteratur og historie i tilegg. Når skolen er ferdig, går jeg hjem og spiser mat. Etter det gjør jeg lekser,eller så går jeg ut og shopper. Eller går en tur på café. Eller går på dramatimer.

3Hva ville du tatt med deg til en øde øy?

Jeg ville tatt med meg toalettveska mi med linsevæske og sminke.

4Er du lykkelig nå? Hvorfor/Hvorfor ikke?

Jeg er veldig lykkelig! Jeg elsker Paris, jeg elsker å bo på montmartre, jeg elsker at jeg har fått så mange venner/ jeg elsker mine gamle venner, jeg elsker parisfolk, jeg elsker å lære fransk(bortsett fra å pugge uregelmessige verbtider), jeg elsker å ikke bo i Norge, jeg elsker å være lykkelig=)

5Hva vil du oppnå i livet?

Jeg vil jobbe med noe jeg elsker og hvor jeg føler jeg utgjør en forskjell. Jeg vil gifte meg en snill og kjekk mann(helst en engelsk lord med stort slott) , jeg vil fortsette å ha alle mine fantastiske venner. I tilegg vil jeg skape fred i verden.

6Hva er favorittplagget ditt?

Mitt favorittplagg er er min røde kjole

7Hva heter favorittboka di?

Favorittboka mi heter Alkymisten av Paulo Choelo

8Hvilke land har du vært i?

Sverige, Danmark, Tyskland, Polen, Spania, Marokko, Frankrike og Storbritannia.

9Hva er din absolutte favorittblogg?

http://hjartesmil.blogg.no/

10Hvor mange kontakter har du på msn?

Har ikke peiling. Er aldri på msn:p

Videre utfordrer jeg Jorunn, Cecilie, Lise Marie, Mariel og Karoline til å svare på følgende spørsmål: 1 hvor ville du flyttet hvis du kunne flytte hvor som helst? 2 hvis du plutselig kunne snakke et annet språk helt flytende, hvilket ville det vært? 3 fem av dine yndlingssanger? 4 hvis du skulle på date med hvilken som helst kjent person, hvem ville det være? 5 hva er din yndlinsårstid? Hvorfor? 6 Hva slags alkolinnholdig drikke liker du best 7 Hva er det mest irriterende du vet om? 8 Hva liker du best med julen? 9 hva vil du forrandret i verden hvis du var gud for en dag? 10 hva er ditt yndllingsitat?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gøy å lese :)

Cecilie sa...

Der lærte jeg en del jeg ikke visste :)

Jeg har forresten utfordret deg tilbake med en annen utfordring! :P

Anonym sa...

gøy! men du har jo vært i storbritannia også;)

Karoline sa...

godt å høre at du er lykkelig<3