lørdag 29. november 2008

Julemarked og eksamenslesing i Paris

I det siste har jeg

  • Vandret rundt på forskjellige julemarkeder
  • Kjøpt mange julegaver
  • Kjøpt fin vintagekjole!

  • Sittet langt oppe i et pariserjul på kvelden, hvor jeg hadde utsikt til hele paris, og Champs Elysée. Det var så vakkert med julelysene på kvelden!

  • Lest om fransk historie på Strabucks
  • Spist ute

  • Oppdaget en hyggelig café rett ved meg, hvor jeg spiste frokost i går

  • Bekymret meg over overvekt på kofferten på hjemturen
  • Hatt besøk av Nilla på Montmartre
  • Vært på tur med klassen og lærer Eirik rundt på Montmartre

  • Sett kunsten å tenke negativt på kino med franske undertekster
  • Vært på Café med Anna
  • Ledd mye
  • Vært på middag med noen franske gutter, hvor vi spiste foundue og snakket fransk
  • Gledet meg til jul!






8 kommentarer:

Anonym sa...

sÅÅ kos^^ jeg gledermeg til du kommer hjem til jul<3

Cecilie sa...

Høres ut som du har kost deg i det siste:)

Får vi se et bilde av vintagekjolen din mon tro? :)

Anonym sa...

jeg vil også på julemarked!! :)

Cecilie sa...

Kjære deg, Ida! Du trenger da ikke beklage på noen som helst måte! Alle skal få lov å feire jul på sin måte! :) Og jeg feirer jo også jul, og koser meg i førjulstida som alle andre. Så heelt julenazi er jeg ikke ;)

Fordelen med å knytte julestemningen til materielle ting er at du kan få den hvor som helst, også for de som er ute og reiser som deg selv (selv om jeg vet du kommer hjem til jul :P), og er stemningen derimot knyttet til personer er man jo avhengig av at de lever evig...

Ønsker deg en riktig fin adventstid, håper du ikke tok deg veldig nær av innlegget.

-Cecilie :)

Lise Marie sa...

Savner deg : )

Anonym sa...

Du er ikke alene om å glede deg til jul!<3

Anonym sa...

Studerer du i Frankrike?? Hvordan er det? Herlig blogg :D

Somewhere only I know sa...

Kunsten å tenke negativt, in my heart forever!!!