søndag 23. november 2008

Starbucks

Det er kanskje en smule u-franskt av meg, men jeg elsker Starbucks. Jeg bruker masse tid og penger der, og jeg er stor fan av kaffen deres. Jeg kan opplyse om at det nå er jul på Starbucks, noe som betyr julemann og julekaffe. Det er magakoselig!
I dag er det søndag, og det har snødd i Paris. Jeg ble helt satt ut, og hoppet opp og ned mens jeg sang; det snør, det snør. Tiddelibommmm.. Jeg, Nilla og Anna var på vintageshopping på markedet på Clignancourt i dag. Jeg fant en hot veske! Veldig fornøyd.
Nå skal jeg på starbucks og på kino i Champs Elysée.. Julelysene i træra er tent i Champs elysée. Det er kjempejulestemning!




10 kommentarer:

Lise Marie sa...

Så sød du er IDa :)

Jorunn sa...

Det høres helt fantastisk ut... Denne helgen har Bergen vært dekket av et nydelig hvitt teppe. Snø er nydelig når det får ligge som det har gjort nå, og ikke forsvinner halvveis i regnet og deretter blir klink is!

Janne Natalie sa...

Elsker Starbucks sin Jule-kaffe=D

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig kos :)

Cecilie sa...

Jeg digger starbucks youghurt med knuste müslibarer på toppen, og bær i bunnen! <3

Robin sa...

Jeg liker Starbucks,
y a ti me gusta mejor!

Anonym sa...

Herregud så sjalu eg er!

Anonym sa...

det hørtes drit koselig ut!! starbucks er SMUUD. spesielt isfrappechinoen <3


cherrytreesandmelodies.blogg.no

KristineBirgitte sa...

Jeg har alltid ønsket å reise til Paris. Derfor liker jeg bloggen din :)

..og fordi den er spennende og anneledes enn mange typiske blogger, selvfølgelig - var ikke meningen å fornærme deg :)

Ida sa...

Lise- Du er søt, Lise!
Jorunn- Håper det er snø når jeg kommer tilbake! Heldg!
Naille- Oui, c'est le meilleur;)
Camilla- det er veldig koselig!
Cecilie- Den har jeg ikke smakt! Min yndling er soyalatte!
Robin- Jeg vet ikke hva det betyr, men jeg savner deg og!
Mariell- Cool! Merci;)
Ida- Jeg vet, Stabucks er best!
Kristinebvirgitte- Takk! Koselig sagt=)