mandag 8. desember 2008

Elefanten hoppet av skuldrene mine


Nå er jeg endelig ferdig med skriftelig eksamen! JOHO! Dere vil ikke tro hvor mye jeg har grudd meg til den! Den var ganske vanskelig, og vi hadde veldig liten tid på veldig mange oppgaver som krevde lange svar. På fransk. Gramatikken var a piece of cake, men å legge ut i det vide og det brede om kolonikriger, den 5 republikkk, dype dikt som skulle analyseres var en smule slitsomt. Jeg skrev i fem timer i strekk uten å spise, drikke eller gå på do. Da jeg var ferdig, følte jeg som om jeg måtte brekke opp alle leddene fordi jeg hadde stivnet i en stilling.

Etterpå var det Starbucks og vandring rundt eiffeltårnet med Nilla og Anna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

IDA! Jeg ønsker meg en starbucks-kopp. Sånn.. fin en vet du. Sånn man kan ha med seg overalt med varm kaffe :D

Cecilie sa...

Grattis med overstått! :D :D :D

Det gikk sikkert veldig fint, skal du se. Men jeg kjenner meg igjen i den derre ikke-spise-og-drikke-og-gå-på-do-på-fem-timer-og-stivne-i-alle-ledd greia :P

Nå kan du slappe litt mer av og nyte førjulstiden i Paris :)

Anonym sa...

Skrev du 5 timer i strekk! Damn, flink!

Anonym sa...

heftig skulderlett det der ja!