torsdag 4. desember 2008

Opera, friends og eksamenslesing på Starbucks..

..består livet mitt av for tiden. Tirdag var jeg og Anna på Fidelio av Beethoven Opéra Garnier. Det var sinnsykt bra! Ellers har vi hatt være siste skoledager, og nå tilbringer vi våre dager på starbucks hvor vi repeterer pensum og snakker fransk mens vi drikker café latte au lait du soya. Eksamen nærmer seg, og Ida gruer seg!
Selv om jeg egentlig skulle hatt hodet langt nede i boken for å pugge vanskelige utegelmessige verb i conditionell, subjontif, imparfait, passe simple og futur, klarer jeg ikke helt å holde meg unna de coole vinatagebutikkene. I dag kjøpte jeg noen skjørt med prikker. Hurra!





7 kommentarer:

Jorunn sa...

Skjørtene var kjempe fine..

Det kommer sikkert til å gå helt fint med deg... Sikker på du er kjempe flink til å lese ;) Hehe..

Cecilie sa...

Så moro å være på Fidelio! Syns det er så kult at du virkelig benytter deg av alle kulturtilbudene som finnes i Paris, du får virkelig sett og opplevd mye gøy! :)

Uff, kjenner at jeg ikke savner den beinharde verbpuggingen... Skulle ønske man kunne bli knallgod i fransk uten å måtte pugge alle verbene :P

Skjørtene deres var kjempeherlige! Jeg liker prikker :)

Du skal se det går fint med deg på eksamen:) Bare ikke stress deg opp i forkant, og husk at den første skrivemåten som faller deg inn ofte er den riktige ;) Lykke til!

Monica sa...

Så koselig!!

Camilla Didriksen sa...

Så koselige bilder :D

DirtyJulie sa...

åh, herlig med opera, har selv sinnsykt lyst til å dra å se på det! Men har aldri blitt noe av:/ Må skjerpe meg. hehe

Jorunn sa...

Takker for koselig kommentar.. JEg er mye bedre nå... Litt stiv og støl er jeg enda, men bedre ;)

Marie Evensen sa...

Så utrolig søt blogg :) Elsker bildet ditt !

Starbucks café er sånn ca det beste som finnes <3