fredag 16. januar 2009

Juleferie!

Jeg har hatt en deilig og lang juleferie. Siden jeg er så glad i å lage lister, skal dere få en liste over litt av de tingene jeg har bedrevet tiden med her i Norge. Grunnen til at jeg ikke har blogget om det, er selvfølgelig fordi at internettet i det lille huset i lille gjerstad ikke ville fungere før i går;p
  • Kjøpt litt julegaver
  • Hatt førjulssamling og sett Holiday og spist pepperkaker

  • Feiret juleaften!
  • Deltatt på utallige familiemiddager

  • Hatt på meg fine julekjoler

  • Vært sammen med vennene mine og festet på romjulsfester

  • Feiret nyttårsaften! Det var hot.

  • Skrevet mange, mange nyttårsforsetter sammen med veninna mi Victoria

  • Gått tur i snøen
  • Gått på skøyter!

  • Vært på Bursdagsfeiring til Oda, som nå begynner på medisin i Oslo
  • Gledet meg til å komme tilbake til Paris! =)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Når reiser du tilbake til Paris da? :))

Anonym sa...

koselig jul<3

Cecilie sa...

Welcome back! :D Har savnet innleggene dine.

Høres ut som en hyggelig juleferie :)

Jorunn sa...

Så bra du ikke er sluttet... Måtte bare spørre til slutt, for ble litt bekymret.. Hehe...

Høres ut som en koselig jul! ;)

Camilla Didriksen sa...

Søte bilder :)

Anonym sa...

SÅ herlige bilder å se <3 Ingrid ser digg ut på det siste der! ;)