torsdag 29. januar 2009

Mr.Charming himself - på Montmatre!





Yo! Jeg er Anna, og Ida sin samboer for øyeblikket - det er vi to som sammen utgjør de kuleste girlsa i Paris for øyeblikket! ;-) Jeg skriver et blogginnlegg jeg..Ida ser på Sex in the City..;-)

Idag har vi jogget (Ida sin første joggetur på 5 år eller noe, men det gikk veldig bra!) Etter det tok vi metroen opp til Montmatre for å spise lunsj, ingenting slår lunsj på trappen utenfor Sacre Coeur i strålende solskinn! Og gjett, der står han plutselig rett foran oss! Selveste Mr.Charming, med gitar og glimt i øyet! Vi var betatt..han sang og spilte og var dødsskjønn! Bildet av hun jenten som spiller er Julia fra Sverige..hun ba på sine knær og spurte Mr.Charming om hun kunne få spille en av sine egenkomponerte sanger..hun fikk lov..og desverre var ikke det like sjarmerende..menmen..:-P hehe.

Uansett, det har vært en flott dag i Paris (som alle dager i Paris!) Det er kaldt da!..2 grader! Men strålende sol =)

Biz <3

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Du så ut som en très cool pariser på det nederste bildet her, Ida! ^^

Anonym sa...

fine bilder! :)

Anonym sa...

fine bilder. her er det minus 7 =/ kos dere!

Anonym sa...

Så vidunderlig og herlig det skal være å bo i Paris! Selv skal jeg dit på ferietur i sommer og jeg gleder meg :D