fredag 30. januar 2009

Vintage-dagen!

I dag har vi vært på Vintage-runde. Med oss hadde vi coole Charlotte. Hun er Au-pair like utenfor Paris, og har skikkelig peiling på hvor mange av de hotte vintagebutikkene befinner seg.

Jeg fant masse fint, men kjøpte det ikke. Selv om jeg vurderer å reise tilbake til en av dem og kjøpe de røde diorskoene jeg så. De var hotte, skal jeg si deg!


Men før vi var på shopping, satt vi på yndlingscaféen vår på Montmartre, Couquelicot, og spiste det beste av det beste i verden (IKKE TULL); Pain au chocolat, pistaches et l'amandes. Himmelsk!

Etterpå strevde vi oss opp trappene til Sacre Coeur (Dagen derpå av en hard joggeur= lemster), og satte oss i solskinnet og hørte på han kleine mannen med gitaren synge sanger vi har hørt sånn 1000 ganger før. Jeg snakker selvfølgelig ikke om Mr charming fra igår, men en annen random mann. Mr Charming kom litt senere, men da var vi så kalde i rompa at vi måtte varme oss inne i Sacre Coeur. Vi gav han selvfølgelig våre vakreste smil før vi forlot han. Smelt.

I morgen er det første helg i Paris på lenge! Det blir gøy=)




À la Prochain, alors! Biz

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så kos!

Anonym sa...

takk! ååå, paris. du er så inderlig heldig.

Cecilie sa...

Så ut som du koste deg veldig på den butikken, Ida! ;) (Forståelig! )

Couquelicot hørtes morsomt ut! :)

Sv: Hyggelig at noen setter pris på om den lille serien min om jus! :D Kommer mer om ikke så lenge, men kan ikke skrive så mye av gangen pga armen.

Ha en fin helg i Paris :)