lørdag 31. januar 2009

Parkjogger.

Jeg har i lang tid ledd av folk som jogger rundt i byen. Jeg synes det ser kjempeteit ut, og at jeg heller ville dødd enn å bli sett pesende rundt i byen med grusome klær. Men meningen min har snudd sånn over natten. Jeg har nå blitt en av disse ekle pariserne som jogger rundt i parken på lørdagsmorgenen. Jeg liker det, og jeg føler meg kul må jeg si.
Etter joggeturen var det store spørsmålet: On va faire quoi?? :-P Vi bestemte oss for å sjekke ut Père Lachaise, den store og berømte kirkegården, ingen av oss hadde vært der før. Det første vi tenkte da vi kom dit: Å, her vil vi også gravlegges!!..eller..? nei..kanskje ikke helt..men det var jo flott å ha sett! fine, gamle graver og mange døde kjendiser på ett sted. spenstig!!
En rolig lørdag i Paris - herlig det!!

7 kommentarer:

Cecilie sa...

Haha, vittig at du plutselig har ombestemt deg så om parkjoggere :P Men høres koselig ut det :) Særlig hvis du har med mp3spiller.

Père Lachaise har jeg faktisk aldri hørt om, men er litt gøy å lese på gamle gravstener, ligger mye historie i det. Eller, ikke "gøy" da, men du skjønner hva jeg mener :P

Anonym sa...

Jeg hater å jogge! Mest fordi jeg aldri klarer mer enn fem minutter før jeg kreperer, og hater at folk ser meg ta pauser:P

Anonym sa...

Haha, morsomt :) Sånn kan det gå :P Du eer så heldig som er i Paris!

Anonym sa...

jeg synes det er godt å jogge:)

Anonym sa...

jogging er kjekt da :p

Marthe Sofie sa...

haha, jeg har også alltid ledd av folk som kommer svettende gjennom byen

Jorunn sa...

Hehe... Tror ikke man finner meg joggende rundt i parken her i Bergen, men det handler mer om at jeg ikke kan løpe og ofte knekker i ledd når jeg gjør det. Så det kunne jo skjedd noe virkelig ille, og det ville nok egentlig bare sett komisk ut... Haha...