søndag 22. februar 2009

All Paris was spread out to her feet.

Jeg vet ikke hvorfor dagene går så raskt her i Paris. Kanskje det er en blanding av kule personer, skole og storbyen. I hvertfall var det helg igjen, før jeg visste ordet av det.
I dag er det søndag, og jeg har vondt i føttene. Jeg kom nemmelig hjem med morgenmétroen etter en natt med dansing i høye hæler. Klubben vi var på var fet, og den var full av parisere helt til klokken halv seks. Fuglene sang og det begynte å lysne da vi ruslet hjemover.
Paris at its finest.


3 kommentarer:

Cecilie sa...

Nydelig bilde, Ida, lett å skjønne hvorfor du trives så godt i Paris.

Og tusen takk for tilbudet! :D Skal gi deg en lyd hvis jeg kommer til Paris, så vi kan gå på tesalong :)

Lise Marie sa...

ah, jeg vil være i Paris og feste hele natten og danse så føttene mine verker, og gå hjem i solnedgangen...

Anonym sa...

Det høres så fint ut! Hvor lenge skal du være der?