søndag 1. mars 2009

Helg!

Denne helgen har vært super bien, som man sier her. Fredagskvelden spiste jeg Sushi sammen med Anna og Jenny. Lørdag reiste Anna, Sofie, Jenny og moi opp til Montmartre. Der spiste vi croissanter i solskinnet mens vi satt i trappene og hørte på de noe spesielle gatemusikantene. Vi sang, og lo av den kleine turistdama fra Italia som reiste seg og danset til musikken.
Etterpå spiste vi lunsj i en park, solte oss og leste Vogue. Det var skikkelig varmt, og mange andre Parisere lå rundt på gresset og smilte. Senere laget vi en god salat og drakk vin. Vi reiste ut på en hyggelig bar rundt Bastillen, og tok nattbussen hjem. Mon dieu, det finnes mange rare folk på Nattbussen i Paris!



I dag har vi svømt, og slappet av. Det regner litt også. Perfect sunday weather. Snart kommer Sofie med Brownies, og vi skal se film. Hotness..
Bisous<3





(Photo: Anna Lønning Giertsen)

6 kommentarer:

Hanne sa...

Det så og hørtes ut som en fin helg, så gøy å bo i Paris:)

Unknown sa...

Fine bilder, så ut som om du hadde det skikkelig koselig/artig ;D

Cecilie sa...

Å det høres ut som en herlig helg! :D Kan tenke meg at temperaturen begynner å bli ganske ålreit nede hos deg nå.

Jeg har også hatt en fin helg, er hjemme på en liten ferie i Grimstad. Eller så mye ferie som en jusstudent kan ta... :P

Jorunn sa...

Høres ut som dere har hatt en fantastisk helg... Herlig!

Somewhere only I know sa...

Sushi? Er det godt?! :D Hvis du vet om en bra plass så er jeg klar for å prøve det i Paris!

Anonym sa...

paris hadde ikke gjort meg noe! hadde jeg ikke fått london, men paris, hadde jeg dratt på minuttet.