lørdag 11. april 2009

Ferie!

Nå har jeg veeeldig lang påskeferie, og jeg koser meg med tanken på at norges befolkning snart skal tilbake i jobb og skolearbeid. Jeg har fått besøk av Birgitte og Beathe! Vi koser oss kjempemasse, og jeg viser dem Mitt Paris. I dag fant jeg en ny café på Montmartre som var megahyggelig, og den hadde stoler i forskjellige farger!
Paris blomstrer, og alle parkene har forandrer seg over natten til å bli fargeskprakene fargespill. Jeg sitter under den varmende solen i en av de mange parkene, koser meg med påskegg, og smiler fra øre til øre; Det er påske!

3 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Åhh:) Så koselig:) Ønsker deg en super fin påske i Paris!!

Arma sa...

Å, grønt gress. Det hakke jeg sett på år og dag

Lise Marie sa...

Haha. Så vittig at Janniche hadde møtt på dere :) Kos deg i påska da :)