søndag 19. april 2009

fremdeles ferie!

De sløve feriedagene har blitt brukt på følgende aktiviteter:


  • Ligge i Parken
  • Møte studievenner på Café for å lese sammen
  • Hatt besøk av veninner fra Norge
  • Shoppet sko!
  • Vært på berømte franske caféer sammen med mor til Anna
  • Opplevd "outlet" kulturen i frankrike
  • Vært kulurell, og besøkt hele TO museum;Rodin og musée d'orsay.
  • Drukket et glass rødvin på en bar sammen med vennine mens jeg hørte om hennes forstyrrende date
  • Vært lykkelig!

Nå har jeg enda en uke til med ferie! What to do?


(Photo: Min personlige fotograf Anna Lønning Giertsen)

2 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Åh! Det hørtes ut som den perfekte påskeferie i paris..:) Ung og fri.. Det er så mye å finne på! B-) Enjoy!

Cecilie sa...

Heldig du er som fortsatt har ferie! :D

Jeg vil også ligge i en park, shoppe sko og alt det der! Men jeg skriver oppgave i familierett i stedet :P

For en flink Anna du har, stemningsfulle bilder :)