lørdag 25. april 2009

Versailles, my love..

Sommeren hadde kommet til Versailles da vi var på besøk i hagen til Solkongen. Vi hadde pique-nique i det grønne, og koste oss under den skyfire himmelen. Da jeg vandret bortover de grønne stiene, følte jeg at tiden hadde stoppet opp. Jeg er helt sikker på at hagen så akkurat lik ut da den siste kongen bodde her, og jeg kunne virkelig se for meg Marie Antoinette vandre rundt med hoffet sitt og sine overdådige kjoler..
Vidunderlig var dagen, og vidunderlig var mine søte venner i solskinnet. Jeg lukket øynene mine raskt, slik at de andre ikke så det, og lovet meg selv at jeg aldri, aldri skulle glemme disse øyeblikkene.





3 kommentarer:

ingunn sa...

ah, hadde ikke gjort meg noe å bli med dit

Cecilie sa...

Å det så utrolig herlig ut! Sånne dager med piknik, venner og fint vær slår aldri feil :)

Hvor lang tid tar det fra sentrum til Versailles?

Digga hoppebildet! Dødskult ^^ De andre også, så klart, men spesielt det :P

Ellen Marie Albertsen sa...

Takk...!:) Blir mye rot da...;) Også fikk vi faktisk folk på besøk igår , vin og musikk.

Det så fantastisk herlig ut!!:D Idyllisk, og så fint at man hjemmer det i sitt hjerte!:) Kos:)