torsdag 14. mai 2009

where I will be. Just for a while.

Av og til får jeg lyst til å lage en hytte. Da jeg var liten tenkte jeg at når jeg gjemte meg i hytten, kunne ingen i verden se meg. Jeg var plutselig forsvunnet fra virkeligheten, og kunne være borte så lenge jeg ønsket. Jeg pleide å ha teselskap med bamsene mine der inne, og fantaserte om en annen verden enn den jeg møtte da jeg en gang måtte gå ut igjen..

Er det noen som er med på å lage en hytte i stua med tepper og julelys i taket og gjemme oss fra verden en liten stund?


4 kommentarer:

ingunn sa...

jeg er med herlighet, jeg bodde i diverse hytter da jeg var moindre. Jeg var helt vill etter dem. Også lastebilder da, DET var saker

Anonym sa...

Imorgen skal vi lage hytte!!

je t'aime <3

Jorunn sa...

Ååå... det er jo bare herlig!!!

Cecilie sa...

Jeg er med! :) Hvis vi kan ha ekte te i teselskapet! ;)

Jeg hadde også små hytter og skjulesteder, mest når jeg furta eller var veldig betenkt da :P